Kategorier
Penge & Økonomi

Har du brug for hjælp til dit regnskab?

Er dit regnskab noget rod?

En vigtig del af, at din virksomhed fungerer og kører, som den skal, er, at der er styr på dit regnskab, bilag og bogholderi. Det er vigtigt, at løn behandles til tiden, og at der indberettes og afstemmes korrekt. Hvis ikke der er styr på regnskabet, kan det være, at regningerne ikke bliver betalt til tiden, eller at medarbejderne ikke får deres løn.

Med andre ord kan et rodet regnskab betyde, at dine medarbejdere siger op, hvis de ikke får løn, eller at jeres leverandører sender en inkasso efter jer eller i sidste ende begærer jer konkurs.

Derfor er det yderst vigtigt for hele din virksomhed, at du sørger for, at der er orden i regnskabet.

Synes du, at bogholderi er uoverskueligt?

For mange mennesker kan det være både svært, tidskrævende og uoverskueligt at få styr på regnskabet. Det skyldes, at mange virksomhedsejere ikke er uddannede i bogholderi. Samtidig er det sjældent bogføring, der har fået dig til at starte din virksomhed. I stedet er det ofte en passion for noget bestemt, der gør, at man opretter en virksomhed. Og så har man måske ikke lige tænkt over, at der også er noget, der hedder lønbehandling og bilagshåndtering.

Få tryghed og ro med en ekstern samarbejdspartner

En måde at sørge for, at der kommer styr på dit regnskab på, er ved at hyre en ekstern virksomhed til at håndtere din bogføring, bilagshåndtering og lønbehandling.

Med en god samarbejdspartner kan du være sikker på, at dit regnskab håndteres professionelt, og at indberetninger, bogføring og afstemninger udføres korrekt og til tiden.

Hos Janne H Consult kan du få en skræddersyet løsning, der passer til lige netop dig, din branche og din virksomhed. Der er fuld gennemsigtighed, så du altid kan få adgang til og overblik over dine regnskaber. På den måde kan du stadig følge med i alt, der har med din virksomhed at gøre. Men du slipper selv for en stor del af besværet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *